CSR – specifické požadavky zákazníka VW Group, BMW Group, Mercedes-Benz Group, Volvo Group, Ford MMOG/LE 6, Jaguar Land Rover, Tesla, Renault, Stellantis, Magna
Požadavky kladené v rámci projektů pro vašeho zákazníka jsou specifické pro jednotlivé dodavatele v rámci každého projektu. Proto jako dodavatelská organizace jistě oceníte maximální znalosti o obecných požadavcích koncernu a tyto požadavky jednotlivých značek budete umět aplikovat v každém oddělení, počínaje výrobou, přes engineering až po kvalitu.
Přeskolíme vaše pracovníky odpovědné za spolupráci s vašimi zákazníky, aby pochopili požadavky zákazníka definované v aktualizovaném vydání Specifické požadavky zákazníka jako závazné příručky pro hodnocení kvalitativní způsobilosti dodavatelů koncernu. Školení je určeno pro specialisty z úseku kvality, procesní inženýry, technology, produktové i projektové manažery a řídící pracovníky ze všech oblastí.
Naši trenéři jsou špičkoví odborníci, s dlouholetou praxí v automobilovém průmyslu pro jednotlivé zákazníky. S plnou důvěrou se můžete obrátit na naši společnost a profitovat z praktických zkušeností našich expertů.
Volkswagen Group – aktualizované zákaznické požadavky + navazující dokumenty VW
Školení „Specifické požadavky zákazníka pro skupinu VW GROUP“ má za cíl předat účastníkům potřebné znalosti na praktické používání aktualizovaných požadavků v oblasti systémů managementu kvality VW Group v návaznosti na výrobu, postupy a standardy. Úspěšný absolvent školení bude schopen samostatně implementovat požadavky na dokumentaci a osvojit si způsobilosti procesů.
Cíl
Pochopení požadavků zákazníka definované v aktualizovaném vydání Formel Q jako závazné příručky pro hodnocení kvalitativní způsobilosti dodavatelů koncernu VW. Předáním nabídky dodavatel potvrzuje, že jsou mu známé požadavky popsané ve Formel Q-Konkret. Že je si jich vědom, uznává je bez omezení, dodržuje je a stará se o jejich realizaci ve svém dodavatelském řetězci. Aktualizované školení zahrnuje požadavky Formel Q Komplet, tedy včetně:
Formel Q Capability – 9. úplně přepracované vydání z prosince 2022 přináší nové nebo doplněné požadavky koncernu VW na celý dodavatelský řetězec. Zaměřený na zajištění plnění požadavků na kvalitativní způsobilost včetně vztahu k dalším VDA svazkům a normám.
Formel Q Capability Příloha – nová 5.0 verze z ledna 2024 doplňuje požadavky VW Group nad rámec svazku VDA 6.3.
Formel Q Capability Software - nová 3.0 verze z května 2022 zaměřená na povinnosti dodavatelského řetězce pro VW koncern na zajištění plnění požadavků na software.
Cílová skupina
Pracovníci odpovědní za spolupráci se zákazníky i dodavateli v rámci všech projektů, jejichž výstupy se realizují pro koncern VW. Specialisté z úseku kvality, procesní inženýři, technologové, produktoví i projektoví manažeři a řídící pracovníci ze všech oblastí.
Obsah školení
• přehled požadavků CSR a kompletní navazující dokumenty
• vztah k ostatním normám - ISO, IATF, VW standardy, VDA standardy, VDA publikace
• OEM´s požadavky v rámci IATF portálu - kde hledat, jak informovat ostatní, odpovědní za aktualizace
• implementace kontroly CSR na IATF portálu do systému kvality
• specifické požadavky VW březen 2022
• jak požadavky vyhodnotit, jak je implementovat do systému, monitorovat
• jak hodnotit jejich plnění – úplnost a správnost
• Formel Q Komplet
• Konkrét + Brand Specific supplements (Prosinec 2021)
• Nové díly Integral+ Brand spec. suppl. (listopad 2021)
• Capability + příloha – Prosinec 2022, Leden 2024 (cz)
• Capability SW – verze 3, květen 2022
• Dokumenty na portálu VW: příklady / zdroje, práce s portálem
• VW 52000 – srpen 2022, Standard Test Reporting, Ověření materiálové dokumentace PPF
• požadavky normy VW 99000 na předkládání cenové nabídky
• dokumenty na portálu VW: příklady / zdroje, práce s portálem
CSR BMW Group
aktualizované školení podle platného vydání z dubna 2021
Požadavky BMW Group jsou uvedeny v aktuálním dokumentu z dubna 2021 a detailně rozpracované v šesti kapitolách našeho aktualizovaného školení.
Cíl
Školení „Specifické požadavky zákazníka pro skupinu BMW GROUP“ má za cíl předat účastníkům potřebné znalosti na praktické používání požadavků v oblasti systémů managementu kvality BMW group v návaznosti na výrobu, postupy a standardy. Úspěšný absolvent školení bude schopen samostatně implementovat požadavky na dokumentaci a osvojit si způsobilosti procesů podle aktuálně platných požadavků z dubna 2021. Seznámí se s novými dodatečnými požadavky závaznými pro dodavatele BMW Group a s jejich účelem.
Cílová skupina
pracovníci odpovědní za spolupráci se zákazníky i dodavateli v rámci všech projektů, jejichž výstupy se realizují pro koncern BMW Group a pracovníci, kteří se podílejí na plnění požadavků zákazníka BMW Group.
Obsah
• Specifické požadavky zákazníka obecně
• Detailní požadavky BMW podle aktuálního vydání z dubna 2021 a jejich účel
• Jednotlivé kapitoly 8D verze 18.9.2021, proces nevyhovujících 8D reportů
• Jak naplánovat, uskutečnit a uzavřít sebehodnocení podle GS95004
• Kapitola IATF 4.4.1.2 Bezpečnost produktu
CSR Mercedes-Benz Group AG
Požadavky Mercedes-Benz Special Terms (MBST) jsou rozděleny do oblastí: nákup, kvalita, logistika, vývoj produktu, udržitelnost a ochrana životního prostředí.
Cíl školení
Oboznámit účastníky se specifickými požadavky společnosti Mercedes Benz Group v souvislosti s IATF 16949:2016. Účastníkům školení budou obsahově vysvětleny jednotlivé kapitoly MBST. Na základě výkladu bude absolvent školení schopen implementovat požadavky do svého systému managementu kvality.
Cílová skupina
Školení je vhodné pro pracovníky oddělení logistiky, ze zákaznického servisu a z oblasti transportů a řízení obalů. Všeobecně je školení vhodné pro pracovníky odpovědné za spolupráci se zákazníky i dodavateli v rámci všech projektů, jejichž výstupy se realizují pro koncern Mercedes.
Obsah
• Specifické požadavky Mercedes Benz AG v IATF
• Specifické požadavky zákazníka MBST 2020
• Sériové a náhradní díly
• Převzetí nákladů z náběhu výroby a materiálových vícenákladů
• Uvolnění výrobního procesu a produktu
• Zajišťování kvality, implementace SMK
• Neshodné dodávky
• FMEA
• Odvolávky dodávek
• Obaly
• Expedice zboží
• Proces vývoje produktu
• Ochrana životního prostředí
CSR Volvo Group
Vizí skupiny Volvo je být světově nejžádanějším a nejúspěšnějším poskytovatelem dopravních a infrastrukturních řešení. V této souvislosti klade Volvo na dodavatele vysoké požadavky. Od všech dodavatelů očekává dobrý management a špičkovou kvalitu dodávaných produktů a služeb.
Hlavní požadavky skupina Volvo Group klade na:
• dodání nejmodernější kvality s dokonalou přesností v celém dodavatelském řetězci, od plánování projektu a ve výrobních zařízeních až po dodání do Volvo závodů a zákazníkům
• dodavatelé pro trh s náhradními díly budou soutěžit s nabídkami pro kompletní životní cyklus produktu, který minimalizuje dobu jízdy vozidla v terénu
• úroveň služeb, která podpoří příslib nulových incidentů u zákazníků
• angažovanou, proaktivní spolupráci, která pomůže dosáhnout úspory nákladů, splnit cíle v oblasti životního prostředí a palivové účinnosti a vyvinout nové inovativní technologie. plné odhodlání dodavatele, aby skupinu Volvo Group podpořil na cestě udržitelnosti se zaměřením na lidi, planetu a zisk v celém hodnotovém řetězci.
Kurz je zaměřen na požadavky společnosti Volvo Group.
Cíl školení
Cílem školení je obeznámit účastníky se specifickými požadavky společnosti Volvo Group – Truck. Úspěšný absolvent školení bude schopen samostatně implementovat požadavky na dokumentaci a osvojit si způsobilosti procesů.
Cílová skupina
pracovníci odpovědní za spolupráci se zákazníky i dodavateli v rámci všech projektů, jejichž výstupy se realizují pro skupinu Volvo Group a pracovníci, kteří se podílejí na plnění požadavků zákazníka Volvo Group.
Obsah
• Etický kodex
• Trvalá udržitelnost zdrojů
• APQP požadavky
• PPAP požadavky
• Volvo Group CSR
• Výrobní požadavky
• Safety management
• Řízení neshody a reklamací
Zákaznické požadavky Ford / MMOG/LE 6. verze
Na školení se zaměříme na producenta – Ford a novou šestou verzi MMOG/LE, kterou používají zákazníci z automobilového průmyslu na výběr a hodnocení procesů výroby a dílů, služeb a skladování.
Školení je určeno pro specialisty z úseku kvality, procesní inženýry, technology, produktové i projektové manažery a řídící pracovníky ze všech oblastí a kteří se chtějí dozvědět, jak s CSR pracovat v realitě a v systému firmy.
Cíl školení
Cílem tohoto aktualizovaného školení je poznat specifické požadavky Ford, jako je analýza, vyhodnocení v rámci systému kvality u dodavatele a aplikace nových požadavků do systému tak, aby byla splněna požadavka zákazníka a nebyl narušen systém kvality u dodavatele. Účastníkům budou prezentovány nové kritéria F3, vzory z portálu. Požadavky jsou definovány srozumitelně, ale způsob, jakým jsou implementovány do systému kvality a jak s nimi pracovat, je výhradně na dodavateli.
Obsah
• Specifické požadavky zákazníka - CSR na portálu IATF
• Material Management Operation Guideline Logistics Evaluation verze 6
• Q1
• 3 odkazy FORD
• klasické CSR – akt . March 2024
• Sub-Tier suppliers IATF 16949 – September 2017
• PPAP 4th Edition – July 2023
• MMOGL instructions
• Kritéria F3
• Porovnání a klíčové změny v nové verzi
CSR Jaguar Land Rover
Povinnost dodavatele Jaguar Land Rover zajistit plnění požadavků koncernu je vyjádřena v níže uvedených aktualizovaných a přepracovaných požadavcích na kvalitativní způsobilost a směrnicích hodnocení s názvem Specifické požadavky zákazníků.
Cíl školení
Cílem tohoto aktualizovaného školení je pochopení požadavků zákazníka definované ve vydání Specifické požadavky zákazníků jako závazné příručky pro hodnocení kvalitativní způsobilosti dodavatelů koncernu Jaguar Land Rover.
Pokračujeme v překladu textu do češtiny: ```html
Cílová skupina
Pracovníci odpovědní za spolupráci se zákazníky i dodavateli v rámci všech projektů, jejichž výstupy se realizují pro koncern Jaguar Land Rover. Specialisté z úseku kvality, procesní inženýři, technologové, produktoví i projektoví manažeři a řídící pracovníci ze všech oblastí.
Obsah
• JLR jako značka a součásti JLR
• Přehled standardů a požadavků a návaznost
• Přehled specifických dokumentů JLR, vycházejících ze zdrojů:
• Global Sustainability Web Guide 05/2022
• Part inspection manual v 2 02/2022
• FMEA handbook 4.0 02/2018
• Phased PPAP requirements handbook v 6.3 - 06/2023
• Elements APQP -
• APQP Priority supplier manual -
• Problem Solving Standard v 3.1- 02/2023
• Jaguar Land Rover Supplier Change Request SCR Process v 2.2- 03/2023
• Manufacturing Site Assessment – MSA v 2.5- 08/2022
• Manuál JLRQ - 08/2022
• JLR Customer Specific Requirements for PPAP V8.2- 11/2023
• MMOGL FORD verze 6
CSR Tesla
Cílem tohoto školení je sladit potřebné konkretizace zákaznických požadavků automobilky Tesla se systémem managementu kvality v dodavatelském řetězci automobilového průmyslu.
Cílová skupina
Školení je určeno pro manažery kvality a interní auditory, zaměstnance z oddělení managementu kvality, vedoucí logistiky a prodeje.
Obsah školení:
• Přehled specifických požadavků automobilky Tesla
• Přehled logistických požadavků
• Přehled požadavků kvality
• Příklady z praxe
• Požadavky odrážejí strukturu normy IATF 16949 a jsou vysvětleny tak, aby byl absolvent kurzu schopen požadavky samostatně aplikovat
Kromě toho dodavatelé koncernu Tesla musí udržovat nejnovější revize norem – APQP, PPAP, FMEA, SPC, MSA, CQI-09 Heat Treat System Assessment, CQI-11 - Special Process: Plating System Assessment, CQI-12 - Coating System Assessment, CQI-15 - Welding System Assessment CQI-17 - Special Process: Soldering System Assessment, CQI-23 - Molding System Assessment. Příslušná hodnocení se musí provádět minimálně jednou ročně a výsledky musí být k dispozici společnosti Tesla.
CSR Renault & Scania
Cílem školení je sladit potřebné konkretizace zákaznických požadavků skupiny Renault & Scania se systémem managementu kvality v dodavatelském řetězci automobilového průmyslu.
Cílová skupina
Školení je určeno pro manažery kvality a interní auditory, zaměstnance z oddělení managementu kvality, vedoucí logistiky a prodeje.
Obsah školení:
• Přehled specifických požadavků skupiny Renault & Scania
• Přehled logistických požadavků
• Přehled požadavků kvality
• Update specifické požadavky zákazníka RENAULT GROUP nov. 2023
• Dodatečné informace o Renault Group pozici vs. IATF 16949:2016
• Příklady z praxe
CSR STELLANTIS (spojení FCA a PSA)
Vytvoření Stellantis znamenalo novou kapitolu poháněnou spojením dvou výrobců automobilů, z nichž každý přispěl bohatým dědictvím, ikonickými značkami a rekordními výkony poháněnými soutěživým duchem. Stellantis rychle postupuje ve své transformaci na společnost zabývající se technologiemi v oblasti mobility a zároveň přetváří budoucnost mobility pro budoucí generace.
Cílem tohoto školení je sladit potřebné konkretizace zákaznických požadavků automobilky Stellantis se systémem managementu kvality v dodavatelském řetězci automobilového průmyslu.
Cílová skupina
Školení je určeno pro manažery kvality a interní auditory, zaměstnance z oddělení managementu kvalality, vedoucí logistiky a prodeje.
Obsah:
• Přehled specifických požadavků automobilky Stellantis
• Přehled logistických požadavků
• Přehled požadavků kvality
• IATF globaloversight portal
• Příklady z praxe
• Stellantis (ex FCA)
Požadavky odrážejí strukturu normy IATF 16949 a jsou vysvětleny tak, aby byl absolvent kurzu schopen všeobecné aplikace i pro požadavky dalších zákazníků.
Požadavky zákazníka MAGNA
Cílem tohoto školení je sladit potřebné konkretizace zákaznických požadavků zákazníka Magna se systémem managementu kvality v dodavatelském řetězci automobilového průmyslu.
Cílová skupina
Školení je určeno pro manažery kvality a interní auditory, zaměstnance z oddělení managementu kvality, vedoucí logistiky a prodeje.
Obsah školení:
• Přehled specifických požadavků automobilky Magna
• Portál zákazníka Magna
• Přehled logistických požadavků
• Přehled požadavků kvality
• Požadavky odrážejí strukturu normy IATF 16949 a jsou vysvětleny tak, aby byl absolvent kurzu schopen všeobecné aplikace i pro požadavky dalších zákazníků.
• Příklady z praxe
Vyžádejte si nezávaznou cenovou nabídku na vybrané školení CSR jen pro vaši skupinu účastníků na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.