CQI standardy

 

CQI je zkratka pro Continuous Quality Improvement, tedy neustálé zlepšování kvality. Zavedením standardů CQI vytvořila společnost AIAG systém řízení procesů pro speciální procesy v celém dodavatelském řetězci automobilového průmyslu s cílem snížit míru chybovosti. Povinnost splňovat normy CQI vychází z normy IATF 16949 a zakládá se výlučně na požadavcích zákazníka. 

"Kvalita není současný stav, je to proces zlepšování."

Normy CQI se uplatňovaly původně pouze v amerických OEM, ale díky vysoké orientaci na procesy jakož i vysokému stupni konkretizace a dobré použitelnosti se postupně rozšiřují na celosvětový automobilový průmysl. Naše společnost Vám může zajistit školení těchto standardů:

  • CQI-8 Layered Process Audit „Víceúrovňový audit“
  • CQI-9 Special Process: Heat Treat System Assessment "Hodnocení tepelného zpracování“
  • CQI-11 Special Process: Plating System Assessment " Hodnocení systému galvanického pokovování“
  • CQI-12 Special Process: Coating System Assessment "Hodnocení systémů povrchových úprav“
  • CQI-14 Automotive Warranty Assessment „Hodnocení automobilových záruk“
  • CQI-15 Special Process: Welding System Assessment „Hodnocení procesů svařování“
  • CQI-17-2 Special Process: Electronic Assembly Manufacturing-Soldering „Pájení při výrobě elektronických sestav“
  • CQI-19 Sub-Tier Supplier Management Process Guideline „Proces řízení Sup-Tier dodavatelů“
  • CQI-20 Effective Problem Solving Practitioner Guide "Praktická příručka Efektivního řešení problémů“
  • CQI-22 Cost of Poor Quality Guide „Příručka Ceny nízké kvality“
  • CQI 23-2 Special Process: Hodnocení procesů formování plastů
  • CQI-27 Special Process: Casting System Assessment „Hodnocení systému odlévání“
  • CQI-28 Traceability Guideline „Příručka sledovatelnosti“
  • CQI-29 Special Process: Brazing System Assessment "Hodnocení systému pájení“
  • CQI-30 Special Process: Rubber Processing System Assessment "Hodnocení systému zpracování gumy“
  • CQI-35 Wiring Harness Quality "Kvalita kabelových svazků


Reference zákazníků

  • "Chtěl bych Vám poděkovat za progresivní přednášku a společnou komunikaci k Layered auditům. Myslím, že i samotné hodnocení to ukázalo."
  • "Děkuji za školení a moje očekávání z tématu byla naplněna i díky zkušenému lektorovi."
  • "Shopfloor aktivity měly pro nás největší přínos. Hodnotím velmi pozitivně praktický výklad a zkušenosti školitele."
  • „Děkuji za super školení“
  • "Na to, že jsem neměl žádné informace o CQI standardech, jsem, v kamarádské atmosféře výborně odprezentovaného školení fundovaným lektorem, bohatší o nové znalosti o CQI 23, které už jen třeba za čerstva zrealizovat v praxi při auditu."
  • „Vysvětleno podle potřeby. Otázky zodpovězeny. Praktická část uskutečněna teoreticky. V případě potřeby je možné kontaktovat školitele i později pro usměrnění = doškolení při auditu v praxi“
    GGB Slovakia, s.r.o., 25. 2. 2022 školení CQI 23 

 CQI standardy přehled

 

 

CQI-8

IN HOUSE

CQI-9 

IN HOUSE

CQI-11 

IN HOUSE

CQI-12

IN HOUSE

CQI-14

IN HOUSE

CQI-15

IN HOUSE 

CQI-17-2

IN HOUSE 

CQI-19

IN HOUSE 

CQI-20

IN HOUSE 

CQI-22

IN HOUSE 

CQI-23-2 

IN HOUSE

CQI-27 

IN HOUSE

CQI-28 

IN HOUSE

CQI-29 

IN HOUSE

CQI-30 

IN HOUSE

CQI-35 

IN HOUSE