Cíl:
Cílem programu je optimalizace komunikace hlavně v oblasti náročnějších situací.
Cílová skupina:
Zaměstnanci a manažeři ze všech oblastí výrobní i nevýrobní sféry.
Tréninkové přínosy:
- větší sebereflexe chování pracovníků
- konstruktivnější a efektivnější chování pracovníků hlavně v kolizních a nepříjemných situacích
- prevence zbytečného napětí a nedorozumění
- zvýšení sebevědomí pracovníků
- zlepšení pracovní atmosféry
Obsah:
-
asertivní filozofie
- jako východisko efektivní komunikace
- sebediagnostika: uvědomění si osobně preferovaných způsobů jednání
-
rozlišování základních typů chování u sebe i u jiných:
- přímé a skryté agresivity
- submisivity
- různých forem manipulací
-
asertivní práva
- identifikace postojů, které umožňují neutralizovat pokusy o manipulaci
- asertivní postupy a techniky
-
nácvik konkrétních asertivních dovedností v běžných pracovních situacích:
- dovednost požádat o laskavost
- dovednost říci ne: různé techniky účinného a slušného odmítnutí, zvládnutí vlastních pocitů viny
- dovednost účinně uplatňovat oprávněnou požadavek: i vůči neochotnému nebo agresivnímu partnerovi
- dovednost konstruktivně vyjádřit kritiku: aby neiniciovala konflikt, ale řešila problém
- dovednost přiměřeně reagovat na neoprávněnou kritiku a osobní útoky
- dovednost dosáhnout kompromis tam, kde je možný a přijatelný
Trvání:
2 dny.
Požadavky:
Nejsou potřebné žádné speciální předpoklady.
Poskytované benefity:
- Komplexní výukové materiály
- Zkušený školitel
- Příjemná školicí atmosféra s nejlepším servisem
- Certifikát
- Dostatečný prostor pro výměnu zkušeností a vědomostí
Informace ohledně použití vašich údajů a uplatnění vašich práv, zejména práva namítat zpracování vašich osobních údajů (článek 21 GDPR), je možné kdykoliv získat od našich poradců na zpracování osobních údajů