Stanovení cílů:
Cílem školení je dostat do praxe pravidla chování v práci, ve společnosti na vyšší úrovni a při setkáních, kde se používá diplomatický protokol. Účastníci budou umět udělat výborný první dojem a vytvářet pozitivní obraz o sobě, zaměstnancích a instituci - image. Budou pozitivními příklady pro ostatní zaměstnance. Dozvědí se, jak vyžadovat od podřízených pravidla chování v práci jako součást reprezentace instituce.
Cílová skupina:
Zaměstnanci a manažeři ze všech oblastí výrobní i nevýrobní sféry.
Obsah:
- rozdíl mezi společenskou etiketou a diplomatickým protokolem
- první dojem a image
- ohleduplnost, slušnost, zdvořilost a takt
- základní pravidla diplomatického protokolu využitelná v práci
- pozdrav
- oslovování, používání titulů
- představování se ve společnosti a v práci
- podávání rukou
- přivítání návštěvy, komunikace s návštěvou
- tykání a vykání
- společenské oblečení pro dámy a pány
- business oblečení pro dámy a pány - formální a neformální, vhodné barvy, vůně
- stolování - úprava stolu, konzumace jídel a nápojů, komunikace a chování v restauraci, zasedací pořádek, menu
- společenské, rodinné a pracovní společenské akce
- nehody ve společnosti
- přípitek a příhovor
- dary a květiny
- pozvánky
- vzdání úcty a přednostní pořadí, V. I. P.
- etiketa v autě
- rozdíly mezi evropskými a mimoevropskými zvyky
- vizitky
- telefonická, mailová a sms komunikace
- zasedací pořádek při pracovním setkání, zásady domluvení pracovního setkání
Trvání:
2 dny.
Požadavky:
Nejsou potřebné žádné speciální předpoklady.
Informace ohledně použití vašich údajů a uplatnění vašich práv, zejména práva namítat zpracování vašich osobních údajů (článek 21 GDPR), je možné kdykoliv získat od našich poradců na zpracování osobních údajů