Business Protokol

Stanovení cílů:

Cílem školení je dostat do praxe pravidla chování v práci, ve společnosti na vyšší úrovni a při setkáních, kde se používá diplomatický protokol. Účastníci budou umět udělat výborný první dojem a vytvářet pozitivní obraz o sobě, zaměstnancích a instituci - image.  Budou pozitivními příklady pro ostatní zaměstnance. Dozvědí se, jak vyžadovat od podřízených pravidla chování v práci jako součást reprezentace instituce.

 

Cílová skupina:

Zaměstnanci a manažeři ze všech oblastí výrobní i nevýrobní sféry.

 

Obsah:

  • rozdíl mezi společenskou etiketou a diplomatickým protokolem
  • první dojem a image
  • ohleduplnost, slušnost, zdvořilost a takt
  • základní pravidla diplomatického protokolu využitelná v práci
  • pozdrav
  • oslovování, používání titulů
  • představování se ve společnosti a v práci
  • podávání rukou
  • přivítání návštěvy, komunikace s návštěvou
  • tykání a vykání
  • společenské oblečení pro dámy a pány
  • business oblečení pro dámy a pány - formální a neformální, vhodné barvy, vůně
  • stolování - úprava stolu, konzumace jídel a nápojů, komunikace a chování v restauraci, zasedací pořádek, menu
  • společenské, rodinné a pracovní společenské akce
  • nehody ve společnosti
  • přípitek a příhovor
  • dary a květiny
  • pozvánky
  • vzdání úcty a přednostní pořadí, V. I. P.
  • etiketa v autě
  • rozdíly mezi evropskými a mimoevropskými zvyky
  • vizitky
  • telefonická, mailová a sms komunikace
  • zasedací pořádek při pracovním setkání, zásady domluvení pracovního setkání

 

Trvání:

2 dny.

 

Požadavky:

Nejsou potřebné žádné speciální předpoklady.

 

Informace ohledně použití vašich údajů a uplatnění vašich práv, zejména práva namítat zpracování vašich osobních údajů (článek 21 GDPR), je možné kdykoliv získat od našich poradců na zpracování osobních údajů