Účinná komunikace s auditorem

Při účasti na auditu jsou technické znalosti velmi důležité. Je však třeba si uvědomit i psychologické faktory spojené s průběhem auditu. Audity vyžadují vysoký stupeň efektivní komunikace, pokud mají být úspěšné, zejména při konfliktních situacích, ale i obecně během celého procesu auditu hrají rozhodující roli dialogové schopnosti a komunikace.

Cíl školení:
Cílem tréninku je zlepšit komunikační dovednosti účastníků pro efektivní komunikaci s auditorem, zvláště při procesních nebo systémových interních, či externích auditech. Účastníci se seznámí s důležitostí srozumitelné prezentace informací, argumentace a ovládání asertivních technik. Naučí se profesionálně zvládat zátěžové situace a emoce v komunikaci s auditorem.

Cílová skupina 
Trénink je určen pracovníkům, kteří bývají přítomni na interních, resp. externích auditech procesních, či systémových.

Obsah

  • Vyjasnění východisek auditora
  • Osobnost auditora
  • Způsob provádění auditu
  • Zvládání krizí
  • Předcházení krizím
  • Verbální a neverbální komunikace
  • Nečisté triky
  • Chyby při vyjednávání
  • Rady na dosažení dohody
  • Doplňkové témata:
    Cyklus neustálého zlepšování PDCA, základ systému managementu
    Vybrané pojmy z ISO 9001 a IATF 16949

Lektor a odborný garant školení
Je zkušený systémový auditor s výbornými komunikačními a lektorskými dovednostmi

Doklad o absolvování
Po úspěšném absolvování školení a úhradě faktury získají účastníci Certifikát o absolvování kurzu  “Účinná komunikace s auditorem”

Trvání školení
1 den