
Účinná komunikace s auditorem
Při účasti na auditu jsou technické znalosti velmi důležité. Je však třeba si uvědomit i psychologické faktory spojené s průběhem auditu. Audity vyžadují vysoký stupeň efektivní komunikace, pokud mají být úspěšné, zejména při konfliktních situacích, ale i obecně během celého procesu auditu hrají rozhodující roli dialogové schopnosti a komunikace.
Cíl školení:
Cílem tréninku je zlepšit komunikační dovednosti účastníků pro efektivní komunikaci s auditorem, zvláště při procesních nebo systémových interních, či externích auditech. Účastníci se seznámí s důležitostí srozumitelné prezentace informací, argumentace a ovládání asertivních technik. Naučí se profesionálně zvládat zátěžové situace a emoce v komunikaci s auditorem.
Cílová skupina
Trénink je určen pracovníkům, kteří bývají přítomni na interních, resp. externích auditech procesních, či systémových.
Obsah
- Vyjasnění východisek auditora
- Osobnost auditora
- Způsob provádění auditu
- Zvládání krizí
- Předcházení krizím
- Verbální a neverbální komunikace
- Nečisté triky
- Chyby při vyjednávání
- Rady na dosažení dohody
-
Doplňkové témata:
Cyklus neustálého zlepšování PDCA, základ systému managementu
Vybrané pojmy z ISO 9001 a IATF 16949
Lektor a odborný garant školení
Je zkušený systémový auditor s výbornými komunikačními a lektorskými dovednostmi
Doklad o absolvování
Po úspěšném absolvování školení a úhradě faktury získají účastníci Certifikát o absolvování kurzu “Účinná komunikace s auditorem”
Trvání školení
1 den