Konštruktivní komunikace

Konštruktivní komunikací se má dosáhnout vzájemné dohody mezi zúčastněnými stranami
dosáhnout navrhované cíle prostřednictvím výměny informací efektivním a produktivním způsobem.

Cíl:
Cílem školení je optimalizace pracovní komunikace a pracovní atmosféry. Účastí na školení získáte optimalizaci komunikace, efektivnější práci s informacemi, méně demotivujících situací a lepší výkon, vyšší motivovanost, eliminaci zbytečných problémů a časových ztrát, kvalitnější vztahy, lepší atmosféru na pracovišti.


Obsah:
• Význam komunikace pro firmu co efektivní komunikace přináší firmě i pracovníkům
• Co nám o komunikaci říká JOHARI model a co o své komunikaci nevíme
• Důležité aspekty komunikace zdroje nedorozumění a bariéry komunikace model 4 úrovní komunikace podle van Thuna
• Zásady a úskalí efektivní komunikace
• aktivní naslouchání
• práce s otázkami
• co všechno říkáme bez slov
• dojmy a pojmy
• Komunikační styly identifikace stylů komunikace: agresivita, pasivita, manipulace, asertivita motivující prvky jednotlivých stylů komunikace
• Asertivní postupy ve zkratce v praxi a jejich vztah k motivaci pracovníků
• jak rozlišit nárok a laskavost
• jak říct „ne“ a nedemotivovat
• jak dávat a přijímat zpětnou vazbu
• jak reagovat na nepřiměřenou kritiku / jak kritizovat a nedemotivovat
• Řízení času a komunikace – shrnutí a návyky efektivních lidí


Trvání:
1 den

Po úspěšném absolvování školení získají účastníci Certifikát o absolvování školení „Konstruktivní komunikace”.

ohledně použití vašich údajů a uplatnění vašich práv, zejména práva namítat zpracování vašich osobních údajů (článek 21 GDPR), je možné kdykoliv získat od našich poradců na zpracování osobních údajů