Pracovní povinnosti Vás často vystaví situaci, ve které musíte se zákazníkem či dodavatelem zvládnout těžký rozhovor. My Vám nabízíme řešení, jak zvládnout takovou náročnou komunikaci na konstruktivní a emocionálně vyrovnané úrovni. Ukážeme vám praktická cvičení a různé metody k dosažení stanoveného cíle. Buďte v novém roce připraveni komunikovat se zákazníkem jako skuteční profesionálové.
Cíl:
Cílem programu je rozšířit komunikační repertoár a osvojit si strategie a taktiky zvládání situací, které by mohly ohrozit vztahy se zákazníky a klienty.
Zákaznická orientace nemůže znamenat, že se budeme přizpůsobovat i nepřiměřeným požadavkům a jednostranně ustupovat. Zákaznická orientace znamená, že respektujeme zákazníka nebo klienta jako partnera a namísto „úslužnosti“ stavíme na důvěryhodnosti a konstruktivním vyjednávání.
Dosahování win-win řešení je však někdy těžké a někdy nenacházíme k němu ochotu na druhé straně. Není to beznadějné.
Cílová skupina:
Pracovníci, manažeři a lídrů ze všech oblastí výrobní i nevýrobní sféry.
Obsah:
- Progresivní model obchodu
- Důvěra a důvěryhodnost jako faktor úspěchu
- Partnerský přístup
- Komunikace se zákazníkem
- Typy zákazníků a adekvátní strategie jednání
- Základní strategie a taktiky vyjednávání
- Vyjednávání postavené na zájmech
-
Jednání v obtížných podmínkách:
- zákazník je nespokojený a vyslovuje neoprávněnou kritiku
- zákazník si stěžuje oprávněně
- jak komunikovat nepříjemnou chybu na naší straně
- je nutné říci zákazníkovi „ne“
- zákazník používá neférové „triky“
- jak si poradit s nátlakem
Trvání:
1 den
Požadavky:
Nejsou potřebné žádné speciální předpoklady.