Zákaznická komunikace, zvládání těžkých situací v kontaktu se zákazníkem

Pracovní povinnosti Vás často vystaví situaci, ve které musíte se zákazníkem či dodavatelem zvládnout těžký rozhovor. My Vám nabízíme řešení, jak zvládnout takovou náročnou komunikaci na konstruktivní a emocionálně vyrovnané úrovni. Ukážeme vám praktická cvičení a různé metody k dosažení stanoveného cíle. Buďte v novém roce připraveni komunikovat se zákazníkem jako skuteční profesionálové.

 

Cíl:

Cílem programu je rozšířit komunikační repertoár a osvojit si strategie a taktiky zvládání situací, které by mohly ohrozit vztahy se zákazníky a klienty. 

Zákaznická orientace nemůže znamenat, že se budeme přizpůsobovat i nepřiměřeným požadavkům a jednostranně ustupovat. Zákaznická orientace znamená, že respektujeme zákazníka nebo klienta jako partnera a namísto „úslužnosti“ stavíme na důvěryhodnosti a konstruktivním vyjednávání. 

Dosahování win-win řešení je však někdy těžké a někdy nenacházíme k němu ochotu na druhé straně.  Není to beznadějné.

 

Cílová skupina:

Pracovníci, manažeři a lídrů ze všech oblastí výrobní i nevýrobní sféry.

 

Obsah:

  • Progresivní model obchodu
  • Důvěra a důvěryhodnost jako faktor úspěchu
  • Partnerský přístup
  • Komunikace se zákazníkem
  • Typy zákazníků a adekvátní strategie jednání
  • Základní strategie a taktiky vyjednávání
  • Vyjednávání postavené na zájmech
  • Jednání v obtížných podmínkách:
    • zákazník je nespokojený a vyslovuje neoprávněnou kritiku
    • zákazník si stěžuje oprávněně
    • jak komunikovat nepříjemnou chybu na naší straně
    • je nutné říci zákazníkovi „ne“
    • zákazník používá neférové „triky“
    • jak si poradit s nátlakem

 

Trvání:

1 den

 

Požadavky:

Nejsou potřebné žádné speciální předpoklady.