Cíl:
Zvýšení dovedností nákupců při vyjednávání s cílem snížit náklady a zvýšit zisk vaší firmy.
Cílová skupina:
Nákupce, obchodník
Manažer
Vedoucí týmu
Obsah:
-
Příprava na vyjednávání
příprava před vyjednáváním a jak získat pozitivní přístup
strategie vyjednávání
příprava argumentů, otázek a zvládání námitek -
Vyjednávání
Taktika a manipulace při vyjednávání
jak vyjednávat
rozpoznat signály během vyjednávání
řešení reklamací
řešení náročných situací v průběhu vyjednávání
vyjednat klíčové parametry - cena, kvalita, termín -
Typologie dodavatelů
poznání typu protihráče a využití toho ve svůj prospěch
problémové typy (projevy, příklady jejich vyjádření, jak zvládat projevy)
správnou komunikací získat výhody
verbální, vokální a neverbální komunikace
aktivní naslouchání,
přesvědčovací metody
Trvání:
1 den.
Po úspěšném absolvování školení získají účastníci Certifikát o absolvování školení „Vyjednávací dovednosti”.
Informace ohledně použití vašich údajů a uplatnění vašich práv, zejména práva namítat zpracování vašich osobních údajů (článek 21 GDPR), je možné kdykoliv získat od našich poradců na zpracování osobních údajů