
CSR BMW Group 5. 6. 2025 online
aktualizované školení podle platného vydání z dubna 2021
Základní informace
Těžiskovou oblastí s vydáním normy IATF 16949:2016 je oblast specifických požadavků zákazníků. Stoupající význam plnění specifických požadavků vede nejen k spokojenosti zákazníků, ale i k zvýšení výkonnosti procesů v dodavatelské společnosti. Požadavky BMW Group jsou uvedeny v aktuálním dokumentu z dubna 2021 a detailně rozpracovány v šesti kapitolách našeho aktualizovaného školení.
Cíl
Školení „Specifické požadavky zákazníka pro skupinu BMW GROUP“ má za cíl předat účastníkům potřebné znalosti pro praktické používání požadavků v oblasti systémů managementu kvality BMW group v návaznosti na výrobu, postupy a standardy. Úspěšný absolvent školení bude schopen samostatně implementovat požadavky na dokumentaci a osvojit si způsobilosti procesů podle aktuálně platných požadavků z dubna 2021. Seznámí se s novými dodatečnými požadavky závaznými pro dodavatele BMW Group a s jejich účelem.
Cílová skupina
pracovníci odpovědní za spolupráci se zákazníky i dodavateli v rámci všech projektů, jejichž výstupy se realizují pro koncern BMW Group a pracovníci, kteří se podílejí na plnění požadavků zákazníka BMW Group.
Obsah
- Specifické požadavky zákazníka obecně
- Detailní požadavky BMW podle aktuálního vydání z dubna 2021 a jejich účel
- Jednotlivé kapitoly 8D verze 18.9.2021, proces nevyhovujících 8D reportů
- Jak naplánovat, uskutečnit a uzavřít sebehodnocení podle GS95004
- Kapitola IATF 4.4.1.2 Bezpečnost produktu
- Pravidelná roční rekvalifikace podle GS 90018-2, Ukázka Check List
- BMW Hodnocení dodavatele na portálu LPKM
- Standardní proces eliminace vad /defektů
- Proces eskalace BMW
- Zvláštní znaky BMW
Cena školení
4 999,- CZK. Uvedené ceny jsou finální
Doklad o absolvování Úspěšným absolvováním školení a po úhradě získá účastník Certifikát o absolvování školení „CSR BMW Group, duben 2021“
Registrace